piątek, 8 stycznia 2010

taki drobiazg... :)

Taki drobiazg przygotowałam w prezencie dla Pani Maryli. Niewielki, ale jakoś musiałam przecież obejść zakaz przynoszenia prezentów ;).

Przedstawiam - chustecznik :)

Jeden z moich pierwszych, ale mnie się podoba i, mam nadzieję, Pani Maryli też :)  



Z nowości robótkowych - siedzę nad kartkami na Dzień Babci i Dziadka. Mam tylko nadzieję, że uda mi się pochwalić zdjęciami w rozsądnym terminie, bo zdjęcia kartek z Bożego Narodzenia jakoś tak siedzą na dysku - nie było kiedy wrzucić, a teraz to by było trochę głupio...

5 komentarzy:

  1. chustecznik jest śliczny, a z tym guziczkiem wygląda bombowo :), ja bym z chęcią obejrzała kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko cieszę się, że chustecznik się podoba :)
    mówisz, żeby wrzucić posta z kartkami? tak po świętach?... chociaż niby okres Bożonarodzeniowy jeszcze trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten chustecznik :)
    Miło będzie Cię poznać na spotkaniu w Katowicach 16 stycznia, ostatnio nie bardzo miałam czas aby posiedzieć dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chustecznik swietny, hmm moze taki szydekowy by zrobic?....pomysle....pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Multipli jakoś serca nie mam, a tutaj czytałam- oglądałam z zapartym tchem wyczarowane przez Ciebie cudeńka! Pozdrawiam grazka (od Igiełek):-)))

    OdpowiedzUsuń