czwartek, 21 stycznia 2010

Dzień Babci, Dzień Dziadka i zbyt wiele weny...

"Dlaczego Bóg stworzył Babcię? Żeby wnuczek mógł ją kochać."

Jan Twardowski - Myśli na każdy dzień: 21 stycznia


Jak zaczęłam tworzyć kartki dla Babci i Dziadka, to tak się rozpędziłam, że wyszło mi ich trochę więcej... 

Te trafiły do rąk Dziadków od strony Taty:


Zawieźliśmy je dzisiaj razem z domowym ciastem :).

Do Babci od strony Mamy, za pośrednictwem Poczty Polskiej, wyruszyła taka kartka:



Wiem już, że bardzo się podobała :)

Pokażę Wam jeszcze zbliżenie prześlicznych kwiatków, które wykorzystałam na tej kartce, a które mam od Agutka :) 


Jak już mówiłam, trochę się rozpędziłam, więc pokażę Wam jeszcze kilka kartek z serii Babciowo - Dziadkowych :)


Nawiązując do komentarza AgnieszkiMD pod poprzednim postem - kartki świąteczne wrzuciłam do albumu na Multiply . Z tego, co wiem, nie powinno być problemu z ich przeglądaniem, a jeśli nie będziecie mogli zostawić tam komentarza, to zawsze można skomentować tu, na blogu :) 
(wiem, trochę namieszałam, ale tam jest mi łatwiej wrzucić większą liczbę zdjęć)

Grażko
, nie martw się, album na Multiply jest tylko uzupełnieniem :)

1 komentarz:

  1. zrobiłaś śliczne kartki i faktycznie hurtowo :). Ja zrobiłam dwie dla mojej babci i męża. A świąteczne są prześliczne :).

    OdpowiedzUsuń