sobota, 26 września 2009

Byłam na ślubie

W bardzo ładnym kościele śliczna para ślubowała sobie wierną miłość. Życzę im szczęścia w budowaniu wspólnej codzienności. Żeby zaś dobre słowa nie uleciały zbyt szybko, zamieściłam je w takiej karcie:

Kartka ma wymiary 13 x13. Wykorzystałam popularne w ostatnich miesiącach "drzewko" - przekształcone w formę serduszka :). Odważyłam się poszyć trochę bardziej "na luzie". Baza i ozdobny papier, jak również naklejki pochodzą z Lidla.

Kwiatki na serduszku miały być białe, ale zlewały się z tłem - skorzystałam więc z kremowego papieru z domowych zapasów. Trochę "przybrudziłam" je złotą pastą (reliefem).

Za jakość zdjęć już chyba nie będę tłumaczyć, bo to się robi nudne :). Przy takim aparacie jaki mam jedyna szansa na poprawienie zdjęć to oddanie aparatu komuś innemu. Mnie on już bardziej nie poprawi (aparat oczywiście)  :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz