sobota, 13 marca 2010

Dzień Kobiet - retrospekcja :)

W zakładzie mojego Brata Panowie stanęli na wysokości zadania i przygotowali prezenty dla Koleżanek z pracy... a dlaczego piszę o tym na blogu? Bo ktoś musiał opakować część tych prezentów :D

Przygotowałam 16 opakowań na czekolady:

Fioletowy papier do drukarki, zawijasek wycięty dziurkaczem pożyczonym od Bewix (dziękuję :*), sizal i zielony kwiatek ze scrap.com.pl (jak ja nad nimi płakałam, zostały mi tylko 4!)

Paniom się podobno podobały :)

Stworzyłam też dwie kartki:

Ozdobny papier z Tiimari, materiałowe kwiatki z marketu, listki - mój nowy dziurkacz DPCratf z 
Dalprint (Kamaftut - dzięki za akcję :*), ćwieki ze scrap.com.pl 

Nie myślcie tylko, że to tak z dobroci serca, Brat za to był moim taksówkarzem i zawiózł mnie do Świętochłowic na spotkanie kołderkowe :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz