czwartek, 11 lutego 2010

nowe stemple, miłosne wyzWania :) i prokrastynacja

Powiększyłam swój warsztat o nowe stempelki :)

Zauroczyły mnie walentynkowe stemple Polpompu, w ostatniej chwili udało mi się również kupić wycofany już  stempel z młodą parą - uff, dobrze, że zdążyłam, bo bym sobie nie darowała :)

A jak nowe stemple, to siadłam do kartek. Jak tu nie karteczkować, skoro pomysły się lęgną i rozsadzają biedną głowinę (no, pomysły pomysłami - żeby to jeszcze chciało się porządnie przelać na papier :D )

Do tej pierwszej to musiałam wstać w nocy, po prostu nie dała mi spać:

Prosta i myślę, że elegancka :) Z sercem :)


Kartka 13 x13, stempel serce z Polpompu, tusze ze scrap.com.pl, czerwony papier Momi z paczki od Moligami, kryształki odzyskane z bluzki (znów recycling...).

Kartkę z sercem zgłosiłam do wyzwania Scrapujących Polek oraz u Simona. Zresztą do Simona nadaje się także następna kartka, przecież jak ślub - to musi być miłość! :)

Ślubne życzenia w niebieskiej oprawie:

Kartka 13x13, stemple jak wyżej :), papier Webster's Pages "Verandah" ze scrap.com.pl, kwiatki od Beaty, listki - serduszkowy dziurkacz z Biedronki :)

Zabawa dla spostrzegawczych i znawców - czym się różni odbitka od oryginalnego stempla? ;)



6 komentarzy:

  1. Piękne kartki dla takich śliczności warto nockę zarwać

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki cudne.Wzorek moge podeslac nie ma problemu,tylko adres poprosze :) Poz.Dana
    http://damar5.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero teraz doczytalam o kartce :) ale nie wiem czy moge zdradzic taka tajemnice hihihi to zwyczajny tatuaz taki co to sie na skore klei :) tak mi jakos przypasowal i kombinowalam,kombinowalam az udalo sie przykleic na kartke.Zdecydowanie latwiej klei sie na skorze :) Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, beautiful card! Very elegant!Fantastic the image and love the colours and the flowers!:)

    Thanks for joining the Simon Says Challenge!

    Hugs, Tímea

    OdpowiedzUsuń
  5. AniuZosiu czuję się wyróżniony ujęciem mojego bloga wśród tak znamienitych autorów. Już kiedyś zwracałem się z pytaniem o szczegóły decyzji dotyczącej umieszczenia moich opowieści w dziale "podglądam życie", ale jakoś nie udawało mi się wysłać liściku. Nie wiem czy dzisiejsza próba się powiedzie, ale postanowiłem ponowić prośbę. Napiszesz do mnie??? Odpowiesz???
    Bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń