wtorek, 3 listopada 2009

Zaszczyt mnie kopnął :D

I to jaki :) Joasia przyznała mi wyróżnienie - premię :) Chyba tak dla zachęty, prawda? :) Bo ja dopiero raczkuję w blogowym świecie i zbyt wielkim dorobkiem jeszcze się nie pochwaliłam :)

Joasiu, postaram się zasłużyć :)


Żeby nie było tak prosto, do premii dołączone są zasady: 

  1. opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby od której go otrzymałaś
  2. przekaż go do 10 osób (wiem,wiem nie jest to łatwe) z prośbą o opublikowaniu zasad.
  3. osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza.
    Kochani mile będziecie widziani w gronie stałych gości - obserwujących blog.
    Zasadą powyższej premii jest poznanie jak największej liczby blogów, a zostawienie swojej wizytówki jest dla Ciebie reklamą i zachęceniem do odwiedzenia Twojego bloga. Myślę, że każdy z nas marzy o jak największej liczbie gości :)

I teraz, eeee, jak się wywiązać z tych zasad?

Punkt 1 spełniony.

Punkt 2 - wybrać 10 blogów z inspirujących mnie? o ja cie o ja cie... można mnie zwolnić z tego obowiązku? takiemu wyborowi nie podołam - jak wybrać 10 z ponad 100 blogów, które mam w ulubionych? (a coraz to kolejne dochodzą). Może skorzystam z wybiegu i uhonoruję wszystkich do których zaglądam i którzy tu zaglądają? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz